Home » , » Mitt I Plåten! (1981) Online Streaming

Mitt I Plåten! (1981) Online Streaming

fullständig strömning Mitt I Plåten! i HD-video. fullständig film streaming Mitt I Plåten! i högsta kvalitet. ladda ner film Mitt I Plåten! i högupplöst format. spela strömmande Mitt I Plåten! i bästa look videoformat. spela film Mitt I Plåten! i bästa kvalitet.


kommer du att upptäcka en fullständig beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : M0A_PaPfiXE
  • Översättning av film : FR,EN,IT,DA,BG,RU,UK,PL,SV,HE,NL,HU,CS,ES,TR,DE,
  • Aktörer som film :Norman Grabowski (Petoski), Subaru Driver), Kathleen M. Shea (Starting Girl), Jackie Chan (Jackie Chan, Richard Losee (Trans Am Driver), Bert Convy (Bradford Compton), Bianca Jagger (Sheik's Sister), Jimmy Snyder (The Greek), George Furth (A. F. Foyt), Farrah Fawcett (Pamela Glover), Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Jr.), Robert Tessier (Biker), Molly Picon (Mom Goldfarb), Joe Klecko (Polish Racing Driver), Lamborghini Babe #2), Sammy Davis, Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Peter Fonda (Chief Biker), Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Alfie Wise (Batman), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Dean Martin (Jamie Blake), Terry Bradshaw (Terry), Burt Reynolds (J.J. McClure), Michael Hui (Michael Ho, Johnny Yune (Talk Show Host), Tara Buckman (Jill Rivers, Lamborghini Babe #1), Mel Tillis (Mel), Rick Aviles (Mad Dog), Warren Berlinger (Shakey Finch), Subaru Engineer), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Jr. (Morris Fenderbaum), John Fiedler (Desk Clerk), Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Jamie Farr (The Sheik)

0082136

Mitt I Plåten! är rätt film utsöndras genom Eurasia Investments, efter en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

när du bry sig om att strävan efter Filmer efter titel Mitt I Plåten!, du råkar vara på den fattighjon hemsida. Här kan du förutse gratis eller ladda ner den av din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du kan även titta otroligt många senaste filmtitlar för gratis genom att registrera du kan spela medlem. du helt enkelt tar 2 minuter att ansluta sig och ta emot tiotals senaste filmerna gratis

... titta hela filmen Mitt I Plåten! i hög kvalitet 1080p ....




Editor : William D. Gordean, Original Music Composer : Al Capp, Director of Photography : Michael C. Butler, Producer : Albert S. Ruddy, Director : Hal Needham, Editor : Donn Cambern, Screenplay : Brock Yates
självklart, nu du kan titta på film associerad med Mitt I Plåten! helt längd och få den anslutning till detta film Mitt I Plåten! i bästa videoformat.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

You've just seen the movie categories Drama / Komedi titled Mitt I Plåten! (1981) Online Streaming. You can bookmark this page with the URL http://sefilmerpamovie.blogspot.com/2016/05/mitt-i-platen-1981-online-streaming.html. Thank you!
Mitt I Plåten! (1981) Online Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Se Filmer På Movie - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger